Δήμος Νότιας Κυνουρίας: Τα παράπονα στον Δήμαρχο… ηλεκτρονικά

0
65

Ο Δήμος Νότιας Κυνουρίας εγκαινιάζει ένα νέο ηλεκτρονικό πρόγραμμα για την ταχύτερη επίλυση των τοπικών προβλημάτων!

Με τη χρήση κινητού τηλεφώνου (smartphone) κάθε δημότης και επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να φωτογραφίζει και να επισημαίνει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Ο Δήμος αμέσως μετά, βλέπει την καταχώρηση, φροντίζει για τη λύση του προβλήματος και ενημερώνει για το αποτέλεσμα!

Το μόνο που χρειάζεται από την πλευρά των δημοτών είναι να κατεβάσουν δωρεάν στο κινητό τους την εφαρμογή novoville μέσω της οποίας γίνεται η όλη διαδικασία.

Η αναφορά γίνεται σε 5 βήματα όπως σημειώνεται στην επίσημη ιστοσελίδα της εφαρμογής

«Λακκούβες, σκουπίδια, λάμπες και τόσα άλλα προβλήματα που συναντάς στην καθημερινότητα σου τώρα μπορούν να φτάσουν απευθείας στις υπηρεσίες του Δήμου και να επιλυθούν! Στείλε την αναφορά σου και ενημερώσου αυτόματα για την επίλυση του ζητήματος που ανέφερες.

  1. Σημείωσε την τοποθεσία
  2. Λάβε φωτογραφία
  3. Επέλεξε τύπο προβλήματος
  4. Γράψε μια σύντομη περιγραφή
  5. Στείλε την αναφορά σου!

Η αναφορά σου φτάνει σε πραγματικό χρόνο στην αρμόδια υπηρεσία και ενημερώνεσαι ζωντανά για την πορεία επίλυσης της».

Όπως σημειώνεται, το novoville είναι μια ολοκληρωμένη συμμετοχική πλατφόρμα διαχείρισης προβλημάτων δημοσίου ενδιαφέροντος, επικοινωνίας και διάδρασης Δήμου-Δημότη. Με το novoville οι δημοτικές υπηρεσίες γίνονται προσβάσιμες και αποτελεσματικές έχοντας στο επίκεντρο το Δημότη!

Μια δωρεάν εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα (app) επιτρέπει στο Δημότη να αναφέρει σε πραγματικό χρόνο τα προβλήματα καθημερινότητας που αντιμετωπίζει , να ενημερώνεται για σημαντικά γεγονότα και να εκφράζει την άποψη του για θέματα του Δήμου του μέσα από σύντομες δημοσκοπήσεις.

Με αφορμή την πρωτοβουλία που ανέλαβε ο Δήμαρχος Νότιας Κυνουρίας Χαράλαμπος Λυσίκατος  δήλωσε:

«Ο Δήμος μας πρωτοπορεί. Οι νέες τεχνολογίες γίνονται το όχημα μας για μια νέα αντίληψη διοίκησης των δημοτικών πραγμάτων και εξυπηρέτησης του πολίτη κάνοντας ακόμα ένα βήμα στην συμμετοχική διαχείριση του κοινού μας χώρου, της πόλης μας. Παράλληλα, ανοίγουμε ένα νέο άμεσο και σύγχρονο κανάλι επικοινωνίας και διάδρασης μεταξύ Δήμου και δημοτών, οδεύοντας προς το μέλλον μαζί.

Είμαι αισιόδοξος ότι οι νέοι συμπολίτες μας θα αγκαλιάσουν αυτή την καινοτομία και θα βοηθήσουν τις υπηρεσίες του Δήμου να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητα της πόλης μας με σκοπό να κάνουμε ακόμα ένα βήμα προς την βελτίωση της ποιότητας ζωής του Δήμου μας».

 

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.